Stan med mina älsklingar och nåra fler XD


Ska vara med min underbara bästa vän  =)<3<3                    &          Min underbara syster idag =)<3<3

+  massa mer ^^ haha vi kommer typ vara 8 pers sammanlagt!
Sandra,sandras pojkvän,emma,jag,nån amanda som e vän till sandra :P , nån mer tjej,och två killar till typ ;S ^^
hahaha!

Efter det ska troligtvis jag och min emma åka hem och baka muffins :D


Hoppas ni kommer ha en bra dag idag älsklingar =)<33
för det kommer jag ha :):)


xoxo ;**


//eemmiie




Kommentarer
Postat av: Caaaaaaaassandra ksk?(:

tkr du inte ska ha så många smileysar man blir mest utråkad och förrvirad på dom men man kan ha med ngn ibland och såå. bara ett tips annars va din blogg fin(-;

2009-10-29 @ 14:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0