Första inlägget


hej älsklingar !
 jag har nu en ny blogg som ni ser , haha! Min förra är: browniiiiiee.blogg.se ;) hoppas ni kommer trivas här på min blogg! Kan skriva lite smått om idag! Idag var jag med mina systrar emma,lina och lella och min gulliga mamma toini! =)
Mysigt vare ! <3 Jag älskar er! vi hade jätte kul =) *happyface*
vi åkte först till fröundatorg och köpte lite smått o gott eller aa snarare lina o emma men endå ^^ sen åkte vi till åby äventyrsbad! yeeeyy! Och som vanligt är man ju klantig och bröt min nagel eller vad man ska säga xD och det typ blödde :( Hoppas ni haft det bra idag my bitches!

xoxo ;*
 
//eemmii


Kommentarer
Postat av: Lurre

aww det måste ha gjort ont :/

puss

men kul verkade ni ha

<33 :D

2009-10-29 @ 13:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0