2 november (måndag)






Hejsan alla söta bloggläsare!♥


Nu sitter jag här och ska snart in i duschen! inget som är speciellt viktigt!
men men.. har vart lite duktig idag och tränat elr aa jag har ialf sprungit lite som jag gjorde igår med då :D
men ialf.., sen har jag ätit nån äcklig grej som tydligen ska vara jättebra och nyttig :s usch!
Jag försöker vara lite mer nyttig nu men det är rätt jobbigt när man e beroende av att tröst äta när man mår skit =/ menmen.. vill ju inte vara en knubbis så... det står jag inte ut med! t.ex se folks blickar =/
aja!
Just ja.. har vart hemma ifrån skolan idag, mådde sjukt dåligt började tänka på en sak som hännde för hmm.., ett halv år sen? med pappa :'(
+ allt bara fuckar upp sig hela tin , sjukt jobbigt!!


Imon blire skola , boooriiinng!

Hoppas ni haft en bra dag och sover sött inatt :)


Kommentarer
Postat av: liiinaaah<33

gumman du är inte tjock jag fins om du behöver prata om det där med pappa älskar dig och din sjukt underbara humer <33 www.liiinaaah.blogg.se

2009-11-03 @ 15:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0